معرفی بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه
نوشته شده توسط : نت ویر

در ادامه بهترین و موثرین قرص های دفع سنگ کلیه را معرفی می کنیم:

قرص گیاهی لیتورکس بی باریج

این قرص یک دارو گیاهی است که از بذر کتان تهیه می شود و برای دفع سنگ کلیه و حتی جلوگیری از تشکیل مجدد آن مورد استفاده قرار می گیرد. لیتورکس بی در کاهش درد و التهاب ناشی از سنگ کلیه نیز موثر است.

از عوارض قرص لیتورکس اسهال، سوءهاضمه و ایجاد حساسیت است. بیمارانی که به این قرص حساسیت دارند، زنان باردار و شیرده، کودکان زیر ۱۲سال و افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی نباید این قرص را مصرف کنند.

بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه قرص رواتینکس

رواتینکس یک داروی حل کننده حاوی اسیدهای سنگ کلیه است که به حل شدن و دفع راحت سنگ کمک می کند. این دارو برای خانم های بارداری، افرادی که درد شدید کلیه، عفونت دستگاه ادراری و کاهش حجم ادرار دارند، توصیه نمی شود.

رواتینکس دارای عوارضی مانند درد معده، تهوع و استفراغ، ضعف، خستگی و سرگیجه است، مصرف آن به همراه داروهای ضد انعقاد خون و داروهای متابولیسم در کبد ممنوع است.

سیستون هیمالیا برای درمان سنگ کلیه

این دارو به عنوان بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه به کار می رود و به کاهش درد و جلوگیری از تشکیل مجدد انواع سنگ های کلیوی کمک زیادی می کند. مادران شیرده، خانم های باردار، کودکان و کسانی که عفونت دستگاه ادراری دارند باید با مشورت پزشک و یا متخصص اورولوژی سیستون را مصرف کنند.

بیشتر بخوانید : علائم سنگ کلیه

نیفدیپین بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه

نیفدیپین یک داروی قوی شل کننده عضلانی است که برای دفع آسان آن کمک می کند، این دارو عوارضی مانند ضعف، بی حالی، یبوست، سرگیجه، گرگرفتگی و تورم مچ پا و پا است و با برخی از داروهای قلبی، آنتی بیوتیک، افسردگی و فشار خون تداخل داشته باشد.

رودیورتیک قویترین سنگ شکن

این دارو برای کاهش درد، شکستن سنگ کلیه، افزایش حرکت جریان ادرار و تسریع در دفع سنگ ها کمک موثر است.  این دارو نیز مانند دیگر داروها برای کودکان زیر ۱۲، زنان باردار و شیرده ممنوع است.

قرص زول اوروسپت بهترین قرص برای دفع سنگ کلیه

این قرص برای التهاب و عفونت ادراری تاثیر فوق العاده ای دارد و برای درمان و دفع سنگ کلیه موثر است. ممکن است فرد بعد از مصرف این قرص دچار حالت تهوع و استفراغ شود و یا نسبت به آن ها حساسیت نشان می دهد.

قرص تامسولوسین

این قرص می تواند بهترین قرص برای دفع سنگ باشد، چون برای دفع  آسان سنگ کلیه، رفع انسداد و اختلال مجاری ادراری کمک زیادی می کند. البته این دارو عوارضی مانند سرفه، آبریزش بینی، سردرد، خستگی، ضعف و … را به همراه دارد.

 افرادی که به این دارو حساسیت دارند، به مشکلات کلیوی مبتلا هستند یا دچار افت فشار خون می شوند، نباید این دارو را مصرف کنند.

قرص کانفرون بیونوریکا

این دارو برای بهبود عملکرد کلیه، درمان عفونت، از بین بردن رسوب داخل کلیه موثر است. کانفرون بیونوریکا ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی، حساسیت، تهوع و استفراغ شود.

منبع : https://www.drsadeghzade.com/

 





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: